.st0{fill:#FFFFFF;}

Tvungen oppgradering innen 7. november 

 september 12, 2018

Alle våre kunder vil få behov for å oppgradere sine versjoner av programvaren innen 6. november. Vi anbefaler å planlegge oppgraderinger i god tid før det!

Forhandlere er bedt om å kontakte sine sluttkunder og sluttkunder kan gjerne kontakte sin forhandler eller vår support for å avklare tidspunkt og eventuelle spørsmål om behov.

Alle forhandlere har fått tilgang til en egen rapport i forhandlerportalen som viser hvilke av forhandlerens sluttkunder som er berørt og hvem av disse som er ferdig oppgradert.

BxSoftware benytter en komponent i Microsoft Azure, som vil stenges ned 7. november 2018. Siste versjon av løsningen vår har erstattet denne komponenten.
Dette innebærer at samtlige kunder på gen 3 og gen 4 (inkludert abonnementskunder og SmartPrintPro V2) må oppgradere. Kunder på gen 4 må oppgradere server. Kunder på gen 3 må oppgradere server og håndterminal. 

Vi gir en generell anbefaling om å oppgradere til siste versjon av gen 4, både på server og håndterminal for å få glede av bedre funksjonalitet og sikkerhet.

Her er listen over produkter som er berørt, med tilhørende versjonsnummer som løser problemet:

gen 4 (inkludert abonnement)

  • BxEngine (2018.9.2042 fra 2018-09-09)
  • BxEngine Lite (2018.9.2042 fra 2018-09-09)
  • BxSmartPrintPro V2 (2018.9.81 fra 2018-09-06)
  • Alle abonnement (BxLogistics Pro / BxLogistics Lite / BxLogistics StockCount / BxSales Pro / BxSales Pro / BxSales Lite / BxLabels Online)

gen 3:

  • BxMobile for Visma Global (4.0.6827.31359 fra 2018-09-10)
  • BxMobile for Visma Business V2 (1.1.6827.31288 fra 2018-09-10)
  • BxMobile for SAP B1 (1.1.6827.30005 fra 2018-09-10)

Øvrige produkter er ikke berørt.
Inkludert gen 1 (BxSentral) og gen 2 (BxWarehouse, BxSmartPrint, BxSmartPrint Pro v1, BxMobile for Visma Business V1)

Vi vil også anbefale alle våre sluttkunder å melde seg på vår e-post liste: https://www.bxsoftware.no/epost/ 

Håndterminal-løsning anbefales oppgradert av kyndig konsulent, evt med konsulent tilgjengelig på kort varsel. Etikett-løsning kan generelt oppgraderes ​av kunde selv, eller IT-partner:
Oppgradere BxSmartPrintPro

Oppgrader håndterminal server (BxEngine eller BxMobile Server)