BxSales Pro

Effektiv Ordreregistrering

  • For aktiv bruk på håndterminal med skanning og høyt volum
  • Avanserte strekkoder som EAN, GS1-128 eller egne formater
  • For selgere som skal raskt inn og ut av butikk
  • Messesalg med store ordre og høyt volum
  • Butikksalg for proffkunder
  • Støtter avansert rabattmatrise
  • Alltid oppdatert, og støtte for lokasjoner med dårlig eller ingen nettverksdekning
  • Lagertelling for butikk

Kom raskt i gang

BxSoftware leverer standard programvare med jevnlige oppdateringer. Løsningen kommer med ferdig integrasjon for de mest brukte ERP systemene.

Via vårt kontrollpanel kan ønsket funksjonalitet tilpasses hver enkelt bedrift.

Vi har lang praktisk erfaring med logistikk for både små og store bedrifter. Denne kompetansen bruker vi til å sette løsninger i drift på få dager.

Spesialister på Ordre, Kontroll og Effektivisering

Vi fokuserer på kunder som allerede har et godt ERP system og som ønsker å effektivisere og sikre riktig registrering av ordrene.

BxSales Pro er løsningen for deg som har et ordresystem og som trenger ett ordentlig verktøy for selgere i felt, på messer eller til proffkunder i butikk.

Vi bruker vår praktiske erfaring med ordre, logistikk og ERP systemer til å lage enkle systemer med effektiv arbeidsflyt.

Moduler og funksjoner

  • Odreregistrering
  • Ordreendring
  • Vareoppslag
  • Saldo / Pris
  • Etikettmerking
  • Lagertelling
  • Endring av lokasjon og strekkoder
  • Design av egne etiketter
  • Utskrift fra terminal, pc eller mobiltelefon
  • Offline støtte, jobb med hele produktregisteret og flere ordre samtidig
  • Signatur
  • Kundebekreftelse på e-post

Ditt ERP + BxLogistics = Sant

BxSales Pro fungerer som en "plugin" til ERP systemet. Vi utvider funksjonaliteten som finnes der og lar deg gjøre arbeidet raskere og enklere på håndterminal.

Vi støtter bl.a.: Visma Business, Visma Global, Visma.Net ERP, SAP Business One, Microsoft Dynamics NAV, Mamut One, Multicase, Uni Micro og mange flere.

BxSales Pro har en enkel prismodell, med en fast pris pr måned og med tillegg for ekstra terminaler og skrivere.

*Ved oppstart faktureres 12 måneder med automatisk fornyelse. Normalt faktureres påfølgende perioder for 12 måneder, men kan oppdeles i kvartal eller halvår mot tillegg på hhv 10% og 5%. Minstefaktura etter oppdeling er 10.000kr. Alle priser er eks.mva.

** Basisinstallasjon dekker teknisk installasjon via fjernstyring samt oppsett og enkel test av standardfunksjonalitet.

Cloud Priser

4.550,-

pr måned*

ekstra terminal: 450,- pr mnd
ekstra skriver: 325,- pr mnd
ekstra selskap: 1.040,- pr mnd
basisinstallasjon**: 5.000,-

Ta kontakt for mer informasjon

La oss ta en uforpliktende gjennomgang av deres behov og hva løsningene våre kan dekke av dette.